București, 26 noiembrie 2015 – Pampers® și UNICEF au marcat a zecea aniversare a parteneriatului prin anunțarea eliminării tetanosului matern și neonatal în 17 țări¹. Cei doi parteneri au invitat părinți și copii să sărbătorească și să-și pună împreună aceeași dorință specială: să sprijine eliminarea tetanosului matern și neonatal din toate zonele în care acesta reprezintă încă o amenințare.
Tetanosul matern și neonatal (TMN) afectează familiile din unele dintre cele mai sărace zone din lume și apare atunci când nou-născuții sunt infectați ca rezultat direct al practicilor neigienice la naștere, precum tăierea cordonului ombilical cu instrumente nesterilizate. Odată ce tetanosul neonatal a fost contactat nu există niciun tratament, astfel că TMN încă revendică viețile a 49.000 de nou-născuți în fiecare an². Cu alte cuvinte, la fiecare 11 minute, un bebeluș își pierde viața².
De zece ani, parteneriatul dintre Pampers® și UNICEF a avut un singur scop: să elimine tetanosul matern și neonatal de pretutindeni. Multumită suportului oferit de părinți, de la începutul campaniei Pampers-UNICEF „1 pachet=1 vaccin”, au fost salvați³ 500.000 de nou-născuți, iar în fiecare secundă un vaccin a ajuns la o mamă și la copilul ei.
“Ne bucurăm să sărbătorim zece ani de parteneriat cu Pampers care a produs rezultate concrete în beneficiul copiilor din cele mai sărace țări din lume. Este un parteneriat strategic, pe termen lung, prin care sute de mii de copii au fost salvați și care își propune să sprijine eliminarea tetanosului matern și neonatal din toate țarile în care acesta reprezintă încă o amenințare. Și părinții din România au fost solidari cu această cauză și au sprijinit campania noastră. Ne bazăm pe sprijinul lor în continuare și le mulțumim pentru implicare”, a declarat Sandie Blanchet , Reprezentantul UNICEF în România.
Anul acesta, Madagascar se alătură țărilor în care Pampers® oferă fonduri pentru eliminarea tetanosului matern și neonatal. Cu toate acestea, încă mai sunt 21 de țări în care boala rămâne o amenințare. Prin continuarea campaniei „1 pachet = 1 vaccin”, finanțarea Pampers sprijină activitățile de vaccinare în 21 de țări și activitățile UNICEF alături de partenerii implicați în efortul de eliminare. Acest efort presupune negocieri cu autoritățile și parteneriate cu organizațiile care lucrează pe teren pentru a extinde accesul la vaccinul salvator.
Nina Schwalbe, Principal Advisor la UNICEF, a declarat: „În ultimii zece ani, ajutorul primit din partea Pampers® și a părinților a avut un efect esențial în a ne ajuta să eliminăm această boală devastatoare. În acest timp numărul mamelor și al bebelușilor care riscau să se îmbolnăvească a scăzut cu 60%, dar în continuare, mai sunt 71 de milioane de femei și bebeluși în unele dintre cele mai inaccesibile zone din țările sărace care sunt încă în situații de risc. TMN poate fi prevenit atât de ușor, cu un vaccin, de aceea este foarte important ca împreună cu Pampers, să continuăm efortul comun de a înlătura această boală de pretutindeni.”
Cum putem ajuta?
Pentru fiecare pachet de Pampers® New Baby-Dry și Pampers® Active Baby-Dry achiziționat în perioada 1 Octombrie- 31 Decembrie 2015, Procter & Gamble susține UNICEF în lupta împotriva tetanosului neonatal cu 0.07 dolari/ 0.056 euro. Această sumă acoperă costul unui vaccin antitetanos sau costul livrării lui. UNICEF nu endorsează niciun brand sau produs.
Fii alături de noi la a 10-a aniversare a parteneriatului Pampers-UNICEF, pentru ca împreună să îndeplinim această dorință comună, de a contribui la protejarea tuturor copiilor acestei lumi, prin eliminarea tetanosului matern și neonantal de pretutindeni.
Despre Procter&Gamble:
P&G este prezent în viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin intermediul brandurilor sale. Din portofoliul companiei fac parte unele dintre cele mai puternice, de încredere și de calitate produse precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®.Compania P&G își desfășoară activitatea în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru mai multe informații despre P&G și brandurile din portofoliul acestora puteți vizita http://www.pg.com.
Despre UNICEF:
UNICEF promovează drepturile și bunăstarea tuturor copiilor în toate acțunile sale. Împreună cu partenerii noștri, lucrăm în 190 de țări și teritorii pentru a pune în practică acest angajament, concentrându-ne eforturile în mod special pentru a ajunge la copiii cei mai vulnerabili, în beneficiul copiilor de pretutindeni. Pentru mai multe informații, puteți vizita: www.unicef.org.
Descoperă mai multe la Clubul Bebelusilor
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.